Direktlänk till inlägg 15 september 2015

jag är seeeg, låt mig berätta varför!

Av felicia - 15 september 2015 13:16

ja, nu har ju jag inte skrivit på ett jävla bra tag.. måste faktiskt berätta varför SEGHET har blivit så vanligt för mig, för  mestadels är det ju för att jag är lat -.-  men ja, nu på den senaste tiden har jag varit i fjällen med skolan, ja det var mycket innan resan t.ex (packning mm) men jag har också haft det rätt jobbigt  om vi ska kunna komma in på det här " vardagslivet" det har varit mycket med soc, mycket funderingar om hur jag ska gå tillväga med allt. jag är en sån som funderar mycket, jag behöver struktur för att min vardag ska kunna fungera. det behöver väl alla?   bla bla bla.

jag ska bli bättre på att skriva, men ibland har jag inte tid.. ja menar vissa bloggar ju om exakt allt och precis allt man gör,  men jag känner att jag vill blogga när det är nått speciellt.. eller ah.. när jag har mycket funderingar i mitt huvud.. ja kanske lite mer som en dagbok? 

Men jag vill inte att min blogg sa bli tråkig eller sånt.. jag vill ju att folk ska tycka om det dom läser och kunna ta del av de jag vill dela med mig. hur ska jag göra? 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 20 september 2015 21:39

Nu tycker jag att det är dags att berätta om våldtäkten även om det är hemskt och att det känns jävligt tufft att berätta, men jag vill bara lätta på hjärtat. Nu är det snart 2 år sen jag blev våldtagen och jag börjar göra mina framsteg och bli sta...

Av felicia - 24 augusti 2015 11:06

Ja, vart ska vi börja.. idag är det en dag som jag bara funderar på allt och lite till. jag vaknade upp mitt inatten av att min fosterbror låg och grät och spydde, ja det låter ju inte jättekul.. men jag kunde inte somna om..  jag låg och vred mig ...

Av felicia - 23 augusti 2015 22:15

hej!  Nu tänkte jag bara köra en liten mjukstart och börja presentera mig själv. jag heter felicia och jag är 17 år gammal och kommer från malmö och har flyttat en hel del och bor just nu i en fosterfamilj utanför vinslöv ( varför, kommer jag sed...

Presentation


hej!
mitt nmn är felicia dahl och jag bloggar om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards